سازنده سیستم های گرمایش تابشی و هوای گرم
نوشته شده توسط : اختیری

برای اولین بار در ایران تکنولوژی سیستم موتور، قدرت احتراق و راندمان بالا برگرفته از تکنولوژی شوانک آلمان است.
کیفیت بالا با استفاده از جدیدترین تجهیزات اروپایی درجه A
تولید سیستم های گرمایشی با راندمان 95 درصد
کنترل کیفیت در تمام مراحل تولید
پیگیری تخصصی و مدیریت مشتری محور
ارائه خدمات ماشین سازی
تولید مشعل های گازی بسیار کم مصرف با اثرات حرارتی متفاوت
تولید سیستم های گرمایش تابشی فشاری
تولید سیستم های گرمایش کابینتی برای گلخانه ها
با افزایش روزافزون استفاده از هیتر سقفی بخاری های تابشی مدرن در سالن ها و سالن های صنعتی، سالن های ورزشی، گلخانه ها و مرغداری ها و غیره، ایجاد یک واحد خدمات پس از فروش کارآمد در زمینه خدمات و گارانتی برای دارندگان بخاری های تابشی مدرن و همچنین. حمایت و فرهنگ سازی استفاده بهینه از این وسیله نیاز ضروری و قطعی جامعه معاصر ماست.
SIT Group، System Control، Huba Control و استفاده از فناوری های روز، برای ایجاد راحتی و آسایش بیشتر، آرامش و اعتماد برای مصرف کنندگان عزیز، خدمات تخصصی کامل قبل از فروش، خدمات تخصصی پیش از نصب را ارائه می دهیم. نصب رایگان در طول دوره گارانتی، نصب و نگهداری رایگان و همچنین دوره خارج از گارانتی و بازرسی های دوره ای.
خدمات پس از فروش محصولات گرمایشی جدید هم اکنون از طریق مراکز خدماتی و نمایندگی های مستقر در ارومیه و سایر شهرها ارائه می شود. خدمات پس از فروش نوین گرما به منظور ارائه خدمات متمایز بر اساس رضایت مشتریان اجرا می شود. 
اهداف خدمات پس از فروش فرولی که به عنوان خدماتی ویژه جهت جلب رضایت مشتریان انجام می شود به شرح زیر است:
فارغ التحصیلی قبل از فروش
قبل از نصب کارشناس
نصب رایگان
نصب رایگان
نصب و آموزش رایگان
تعویض و تعمیر قطعات در مدت 2 سال گارانتی
کلیه خدمات و تعمیرات در دوره بدون گارانتی
پشتیبانی خدمات و تامین قطعات به مدت نامحدود از تاریخ نصب
ارتباط مستمر و مستمر با مصرف کنندگان (پس از ارائه خدمات شرکت) و کسب نظرات مصرف کنندگان برای یک استراتژی مفید
بازرسی دوره ای
نکات خرید بخاری تابشی: برای خرید بخاری تابشی و تامین گرمای محل مورد نظر خود به نکات زیر توجه کنید;
کیفیت محصول
راندمان بالا
گارانتی و خدمات پس از فروش
رضایت مشتری
قیمت مناسب
2. راندمان بالا: بخاری تابشی نوین گرما اولین و تنها تولید کننده بخاری های فن دار در کشور است که به دلیل افزایش راندمان تجهیزات، 98 درصد سوخت مصرفی تجهیزات با اکسیژن سوزانده می شود. استفاده از لوله های آلومینیومی نسبت به سایر لوله های فولادی انعکاس بیشتری دارد و راندمان سیستم به دلیل این گرمایش بسیار افزایش می یابد. رفلکتور مورد استفاده تقریباً تمام گرمای تولید شده توسط مشعل ها و لوله ها را به صورت سایه به یک منطقه خاص پرتاب می کند.
3- موجودی و خدمات مشتری: با توجه به تولید و مونتاژ رادیاتور 0-100 شرکت، تعمیر و تعویض قطعات ارسالی به مشتری به سرعت انجام می شود.
4- رضایت مشتری: هدف اصلی فروش و خدمات، رضایت مشتری است. تعداد زیاد مشتریان ثبت شده در سایت نوین گرما نمونه بارز و افتخار این شرکت و تیم فروش است و خدمات پس از فروش این شرکت همواره به این مقوله پرداخته است.
5- قیمت مناسب: اگر به دنبال قیمت مناسب و کیفیت عالی در یک محصول هستید، توصیه می کنیم به واحد برآورد پروژه بپیوندید و یا برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.
قطعات بخاری تابشی
دمنده مشعل : تمامی قطعات مشعل ساخت شرکت نوین گرما می باشد و نوع دمنده آن برای اولین بار توسط شرکت نوین گرما در ایران مورد آزمایش قرار گرفت و نتایج بسیار خوبی به دست آورد. در زیر مشخصات فنی مشعل با توجه به نیاز شما آورده شده است. چند نمونه از نتایجی که می توانید مشاهده کنید افزایش طول شعله و جریان اکسیژن در نازل است که از سوختن مواد اولیه جلوگیری می کند و خدمات پس از فروش را تسهیل می کند، مانند سایر سیستم های تشعشعی به دلیل جویدن آنها (قرار دادن یک فن مکنده در لوله اگزوز) برای سرویس به متخصص مجرب نیاز است اما نصاب دمنده اختصاصی نوین گرما می تواند مشعل را در مدت زمان بسیار کوتاهی باز و سرویس کند و یا فردی با دانش اولیه برای ارائه خدمات به سایت شرکت اعزام شود.
هر نوع مکالمه عابر پیاده مجاز است
شیر گاز مورد استفاده در فر از نوع دو مرحله ای SIT Group 845 می باشد که مطابق با آخرین تکنولوژی روز اروپا می باشد.
لوله آلومینیومی: در تمام پروژه های خود از لوله های فولادی آلومینیومی مخصوص استفاده می کند. این نوع لوله ها به دلیل پوشش آلومینیومی شده، مقاومت بالایی در برابر خوردگی و خوردگی کم در دمای بالای 450 درجه سانتیگراد دارند و قدرت تابش آنها چندین برابر لوله های دیگر است.
بخاری های تابشی به دو صورت نام گذاری می شوند: U و L، مدل U، همانطور که از نامش پیداست، از دو لوله متضاد به صورت موازی استفاده می کند، در حالی که مدل L از یک لوله تک خطی برای کارگاه ها و/یا گلخانه های کوچکتر استفاده می کند. . می تواند به کار رود.
رفلکتور: از ورق آلومینیوم ساخته شده و 99 درصد گرمای وارد شده به زمین و لوله ها را منعکس می کند.
محافظ گلخانه: از آنجایی که دمای لوله آلومینیومی در چند متر اول به 600 درجه می رسد، احتمال سوختن برگ درختان بسیار زیاد است. برای جلوگیری از این ویژگی، یک ورق در زیر چند متر اول لوله نور قرار داده می شود تا از تابش گرمای بیش از حد جلوگیری کند و آن را به اطراف منعکس کند.
محافظ توری: در استادیوم ها و سالن های ورزشی برای جلوگیری از برخورد توپ و آسیب احتمالی، در زیر تمامی تجهیزات محافظ توری فولادی تعبیه شده است.
گرمایش: در برخی از کارگاه ها و کارخانه ها با توجه به شیفت کاری، مدیران مجبورند دمای محیط کار را در شبانه روز حفظ کنند. در سیستم های گرمایشی که در گذشته استفاده می شد، برای حفظ یک محیط گرم، باید کل سیستم را تغییر داد تا دمای کل منطقه حفظ شود. برخلاف سیستم گرمایش تابشی چون به صورت تشعشع مرئی ساخته می شود سرعت انتقال حرارت آن بسیار بالاست و در عرض چند دقیقه منطقه را گرم می کند و به عنوان مثال گرمایش و تولید سالن 1000 متر مربعی که در آن کارگران تنها نیمی از کار درگیر هستند. و نیم دیگر مربوط به شیفت شب یا به عنوان رزرو، چهار دستگاه را با حداکثر ظرفیت توصیه می کنیم، هر دستگاه فقط یک چهارم محیط را گرم می کند و شیفت بعدی به اندازه ای است که فقط 10 دقیقه قبل از شروع کار شروع به کار کند، دستگاه. به دمای ایده آل 22 درجه سانتیگراد می رسد و به این ترتیب در هر قسمت از سالن یک چتر تشعشعی منحصر به فرد ایجاد می شود که به آن منطقه گرمایش می گوییم.





:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: